Taka wartość, czyli Dopuszczalna Masa Całkowita, to waga samej przyczepy, lecz też dodatki, czyli bagaży, wody, jednośladów i innych rzeczy, jakie weźmiemy ze sobą. To pewne, że im bardziej duża tym bardziej wygodna. To prawda, jak zamierzamy spędzić bardziej długi pobyt w jednej lokalizacji na kempingu. Jednocześnie, jeśli planujemy objazdówkę i dość często taką przyczepę będziemy wozić na haku, to gabaryty nie będą już miały takiego znaczenia. Dosyć często w tej sytuacji będziemy doceniać długość rzędu 400-450 centymetrów. Ma to wielkie znaczenie w zakresie parkowania, ale również przy manewrowaniu i zawracaniu. To faktycznie przy dziennie zrobionych 500 kilometrach będzie miało spore znaczenie. Jednocześnie, mniejsza i lżejsza przyczepa to również mniejsze zużycie paliwa. Ważny jest też układ wnętrza i funkcje. Co istotne w tej kwestii, nie powinniśmy sugerować się zdjęciami na stronach www.
Naprawdę ciężko je wykonać w małej przestrzeni, tak więc korzystniej albo gorzej będą ukazywać daną przestrzeń. Powinniśmy obowiązkowo spojrzeć na plan, układ w środku z góry. Jednocześnie, często określona firma nie pokazuje go na stronie. Nic straconego, tak naprawdę odnajdziemy go dzięki Google. Trzeba zwrócić uwagę na różnorodne kwestie, na przykład na to czy po rozłożeniu obu łóżek będziemy w stanie wyjść z przyczepy czy dojść do wc. Czy będzie to wygodne? To może wydawać się detal, lecz na dłuższą metę okazuje się bardzo istotne. Poszukujesz odpowiedniej przyczepy? Tu także Google (zobacz pozycjonowanie stron w wyszukiwarce) przychodzi z pomocą. Wpisz na przykład przyczepy Wrocław, wypożyczalnia przyczep Wrocław, wynajem przyczep Wrocław. A gdy musisz wypożyczyć samochód to zobacz Rentcar.